У 2023 році 5 пілотних громад провели інформаційну компанію з профілактики COVID-19.
За підтримкою проєкту Україно-швейцарський проєкт Діємо для здоров‘я уразливі групи населення отримали допомогу, а наші партнери – корисні уроки, серед яких:
- Досвід, що починати вакцинальну кампанію потрібно з дослідження, аби розуміти причину, чому населення громади не вакцинується.
Що результатом впровадження комунікаційної кампанії є підвищення рівня вакцинації населення, згідно зі статистикою про вакцинацію до і після проведення кампанії.
- Впливати на цільові групи можна через їхнє найближче оточення. Наприклад, на батьків можна вплинути через дітей.
- Не чекати, поки люди прийдуть на вакцинацію, а йти до них і поєднувати з медичними оглядами.
Більше про досягнення освітнього проєкту у кожній з громад, можна прочитати на картинках.